Kompania Piwowarska powróciła do ubiegłorocznego pomysłu i skierowała do sklepów limitowaną edycję opakowań piwa Tyskiego. Na puszkach i butelkach popularnego lagera odnaleźć można okazjonalne zwroty i sformułowania. Te, zestawione w dowolny i kreatywny sposób, utworzą autorskie życzenia.
Przewrotne i zabawne nadruki, które na opakowaniach zajęły miejsce nazwy marki, mają przekonać Polaków, że składanie życzeń może stać się prawdziwą zabawą. „Na potrzeby naszej zimowej akcji przygotowaliśmy ponad 30 różnych etykiet, z których można stworzyć mnóstwo zaskakujących kombinacji” – mówi Igor Zajda, junior brand manager Tyskie. „Razem z Tyskim będziemy mogli życzyć 'Kumplowi – masy i rzeźby', a 'Życzliwej teściowej – radości i zdrowia'. Dodatkowo na Śląsku, skąd nasze piwo się wywodzi, dostępne będą etykiety pisane gwarą.”
Niecodzienne opisy odnaleźć można zarówno za butelkach, puszkach jak i na opakowaniach zbiorczych (foliopaki również stały się nośnikiem świątecznych życzeń). Tyskiego z nowymi etykietami można szukać już od 2 listopada. Na nim przykładowe dedykacje: „Dla szefa wszystkich szefów”, „Dla kumpla” czy „Dla mistrza” oraz życzenia „Urlopu”, „Dużo śniegu”, czy „Awansu”.
Źródło: Kompania Piwowarska