Unikalne opakowania dzięki QUADROMIX firmy CANPACK
1 Jan 1970 13:15

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

  CANPACK, jeden z największych globalnych producentów opakowań metalowych, oferuje markom pragnącym uświetnić ważne dla nich chwile technologię QUADROMIX. Ostatnio skorzystała z niej znana na całym świecie marka piwa Bavaria, która w ramach obchodów 300-lecia swojego istnienia razem z CANPACK stworzyła limitowaną serię puszek, w której znalazły się trzy wzory. Technologia QUADROMIX umożliwia firmom takim jak Bavaria wydrukowanie czterech różnych wzorów w jednej serii produkcyjnej.
„W CANPACK jesteśmy dumni, że w ramach współpracy nad projektami unikalnych wzorów puszek dostępnych w limitowanej edycji, możemy wspólnie świętować wyjątkowe dla naszych klientów momenty” – mówi Stephen McAneny, Chief Commercial Officer w Grupie CANPACK. „Technologia QUADROMIX to idealne rozwiązanie dla marek, które chcą opowiedzieć swoją historię na opakowaniach produktów. Ostatnio, z okazji 300-lecia istnienia, taką współpracę podjęła z nami marka piwa Bavaria, która upamiętniła swoją niezwykłą historię oraz więzi z Holandią na trzech wzorach puszek w limitowanej edycji. Cieszymy się na współpracę z kolejnymi firmami, które zdecydują się zakomunikować wyjątkowe momenty w swojej historii czy ważne premiery produktowe na opakowaniach swoich produktów.”

„Postanowiliśmy upamiętnić 300-lecie istnienia naszej marki na opakowaniach, które jako pierwsze przyciągają uwagę klientów i dzięki temu są ważnym narzędziem do opowiedzenia naszej historii. Decydując się na limitowaną edycję puszki chcieliśmy zwiększyć zaangażowanie konsumentów i wspólnie z nimi świętować tę szczególną dla nas chwilę”- dodaje Roberta Gambino, dyrektor ds. marketingu w Swinkels Family Brewers (Bavaria) we Włoszech. „Dzięki technologii QUADROMIX firmy CANPACK mogliśmy umieścić na sklepowych półkach kilka różnych rocznicowych wzorów puszek wyprodukowanych w tej samej partii, co bardziej przykuło uwagę konsumentów, wzbudzając emocje w związku z tym historycznym momentem”.

Źródło: CANPACK