W dniach 18-20 kwietnia 2023 r. w halach EXPO XXI w Warszawie odbędzie się kolejna, IX edycja targów WorldFood Poland, czyli najważniejszego i największego wydarzenia biznesowego sektora spożywczego w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.
Strefa opakowań podczas WorldFood Poland
W tym roku organizatorzy targów wprowadzają wiele nowości oraz innowacyjnych rozwiązań, m.in. tworząc po raz pierwszy specjalną strefę Food&Drink Packaging. która ma na celu w jednym miejscu zebrać najnowsze systemy z zakresu kompleksowego pakowania produktów spożywczych i suplementów diety, w tym opakowania: dla branży alkoholowej, szklane, metalowe, papierowe, tekturowe, drewniane, z tworzyw sztucznych, ekologiczne, elementy opakowań oraz etykiety. Jak w trakcie poprzednich edycji a targach prezentowane będą także usługi z zakresu technologii, przetwórstwa i produkcji spożywczej, urządzenia filtrujące, oprogramowanie, automatyka, usługi IT oraz kontrola jakości, oferując kompleksowe spektrum rozwiązań dla branży spożywczej - od produkcji, poprzez przetwórstwo, aż po końcowy produkt i jego sprzedaż. Organizatorzy targów zachęcają do jak najszybciej rezerwacji stoisk w celu zagwarantowania sobie dogodnej lokalizacji i wypromowania swoich produktów i usług na targach już w kwietniu.
Miejsce, gdzie handel spotyka się ze sztuką kulinarną
Targi WorldFood Poland to wydarzenie biznesowe skierowane do wszystkich przedstawicieli sektora spożywczego. Najważniejszym punktem targów są liczne rozmowy przy stoiskach bogatych w tradycyjne oraz innowacyjne produkty spożywcze i napoje z całego świata. Jest to idealne miejsce do nawiązywania nowych relacji biznesowych, wymiany kontaktów przy odbywających się degustacjach oraz warsztatach kulinarnych z udziałem słynnych szefów kuchni. WorldFood Poland to najlepsze miejsce dla producentów, przetwórców, dystrybutorów i handlowców działających w sektorze spożywczym.
Nowe biznesowe możliwości
Co roku targi odwiedzane są przez polskich i zagranicznych gości szukających nowych pomysłów i smaków uatrakcyjniających ofertę lokalnych sklepów, dużych sieci handlowych czy lokali gastronomicznych. Udział w targach WorldFood Poland daje możliwość dostępu do całego spektrum rozwiązań dla branży spożywczej w jednym miejscu i czasie oraz gwarantuje bezpośredni kontakt z branżowymi gośćmi:
Ponad 82% wystawców uczestniczących w targach w WorldFood Poland 2022 nawiązało znaczące dla firmy kontakty, a 88% wystawców poleca udział w targach WFP swoim kontrahentom.
Targi WorldFood Poland odbywają się co roku z wieloma atrakcjami i wydarzeniami towarzyszącymi. Konferencje oraz panele dyskusyjne to miejsce, gdzie można zapoznać się z najnowszymi trendami oraz wyzwaniami, z którymi mierzy się branża spożywcza, wziąć udział w merytorycznych dyskusjach z udziałem ekspertów branży oraz przedstawicielami mediów, instytucji i organizacji rządowych.
Złoty Medal to prestiżowy konkurs dedykowany wystawcom targów, którego celem jest wyłonienie i promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów.
Spotkania handlowe to dodatkowa, bezpłatna usługa dla wystawców targów, która daje możliwość wcześniejszego aranżowania spotkań z kluczowymi kupcami obecnymi na targach. Podczas ostatniej edycji udało się zorganizować ponad 200 spotkań z kupcami z Polski, Rumunii czy Wietnamu. Sieci handlowe oraz reprezentanci sektora HoReCa uczestniczący w spotkaniach to m.in.: Auchan, Carrefour, NFTY, Barbora, Dino Polska czy Biosklep.
WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym. Już dziś zapisz w kalendarzu: 18-20 kwietnia 2023. Widzimy się w EXPO XXI na WorldFood Poland.
Więcej informacji na stronie www.worldfood.pl
Opracowano na podstawie informacji organizatora