Współpraca Hamillroad z HYBRID Software
1 Jan 1970 08:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Hamillroad Software, jeden ze światowych liderów w dziedzinie zaawansowanych rozwiązań rastrowych, ma przyjemność ogłosić strategiczne partnerstwo z HYBRID Software w celu zintegrowania Bellissima DMS, ich technologii rastrowej, z przepływem pracy produkcyjnej przedsiębiorstwa CLOUDFLOW firmy HYBRID.

Jak przekazują firmy, partnerstwo następuje po gwałtownym wzroście globalnego popytu na udostępnienie Bellissimy za pośrednictwem CLOUDFLOW i łączy dwie technologie, oferując sklepom handlowym, przetwórcom opakowań i właścicielom marek możliwość przyjęcia wiodącego rozwiązania. Oczekuje się, że integracja będzie dostępna w trzecim kwartale tego roku.

Pierre Hammond, dyrektor handlowy Hamillroad, skomentował: Strategiczne partnerstwo z HYBRID Software uzupełnia nasze pełne wydanie ekosystemu Next-Generation Bellissima i zapewni użytkownikom CLOUDFLOW pełny dostęp do wszystkich zaawansowanych funkcji produktu Next-Generation Bellissima, już dziś oferując im najbardziej innowacyjne rozwiązania rastrowe w branży.

Technologia Next-Generation firmy Bellissima zapewnia szerokie możliwości rastrowania, w tym najwyższą stałą gęstość farby na tradycyjnych formach fleksograficznych LAM, a także płynne przejście pokrycia farby do zera. Inne nowe funkcje produktu obejmują obsługę stołu tnącego Kongsberg oraz nowe sita opracowane i zoptymalizowane pod kątem farb na bazie wody.

Jane Petrucci, szefowa marketingu w firmie Hamillroad, powiedziała: Dzisiejsze pełne wydanie ekosystemu Bellissima Next-Generation jest ważnym krokiem. Nowe, kluczowe integracje ze sprzętem i oprogramowaniem używanym w branży fleksograficznej otworzyły dodatkowe możliwości dla Bellissimy na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani przyszłością i chętnie rozmawiamy z przetwórcami opakowań i właścicielami marek, którzy chcą zwiększyć wpływ swoich opakowań.

Opracowano na podstawie informacji firmy Hamillroad Software