Na rynek trafiła wódka Wyborowa w nowej butelce. Miękkie linie, prosty acz efektowny kształt, dbałość o najmniejszy nawet szczegół: nowe opakowanie pozytywnie zaskoczy nawet najbardziej wymagających konsumentów.
Producent wódki, firma Pernod Ricard, postanowiła wpisać swój nowy projekt w najnowsze trendy wzornicze, dlatego jej butelka jest kwintesencją nowoczesnego, minimalistycznego wzornictwa i elegancji.
Po raz pierwszy od kilkudziesięciu zmiany w butelce Wyborowej nie są kosmetyczne, lecz całościowe. Tym, co wyróżnia ją na tle innych marek, jest wysokość i smukłość. Butelka jest wyższa niż większość dostępnych na rynku opakowań. Uwagę zwraca również wyjątkowy element w designie - dolna etykieta, na której znajduje się unikalny numer seryjny butelki.
Smukła linia „ramion” i prosty, cylindryczny kształt nadają szklanemu opakowaniu elegancki i ponadczasowy wygląd. Szyjka butelki zakończona została wysokim korkiem ozdobionym dodatkowo naklejką z napisem Pure Polish Rye (tłum. czyste polskie żyto), co ma podkreślić fakt, że do produkcji Wyborowej użyto wyłącznie doskonałej klasy krajowe zboże. Główna etykieta zachowała wzór logotypu oraz granatową kolorystykę. Całości dopełniają staranne, wykonane z rzemieślniczą precyzją tłoczenia - Wyborowa Poland’s Finest Export.
Źródło: Pernod Ricard