Wygodne wiaderko w nowej szacie
1 Jan 1970 12:50

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

rpc2016-135-superfos-oakham-colourtrend-bucketPlastikowe wiaderka RPC Superfos przeobrażają się w ramach radykalnego odświeżenia marki wiodącego irlandzkiego producenta farb Colourtrend.

Nowym projektom dla serii farb wykończeniowych tej firmy, inspirowanym irlandzkim krajobrazem, towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i radio. Kampania wykorzystuje slogan „Bezkresne barwy Irlandii”, a pełnego wyrazu głosu użyczyła jej Fiona Shaw, jedna z najsławniejszych aktorek irlandzkich.

Grafika jest nowa, ale stałym elementem opakowania pozostają 10-litrowe, formowane wtryskowo z polipropylenu pojemniki S-range z oferty RPC Superfos.

Wendy Shaw, menedżer ds. marketingu w Colourtrend, wyjaśnia: „Zmieniliśmy projekt graficzny, ale zachowaliśmy wiaderko, gdyż jest przyjazne dla użytkownika i ma wiele zalet. Technika etykietowania w formie gwarantuje naszym produktom wspaniały wygląd, a nasze nowe logo prezentuje się doskonale.

Przedsiębiorstwo RPC Superfos znakomicie koordynowało produkcję wiaderek z naszymi planami odnowy marki i płynnie zapewniało dostawy zgodnie z harmonogramem linii napełniającej”.

Farby Colourtrend zapewniają wysokiej jakości pokrycie i zmywalność, a sprzedawane są zarówno w metalowych puszkach, jak i plastikowych wiaderkach, aby spełnić różne wymagania rynku w zakresie opakowań. RPC Superfos jest wieloletnim dostawcą plastikowych pojemników dla Colourtrend. ..../

„Zespół RPC Superfos pracuje dla Colourtrend od lat w sposób perfekcyjny, a nowe 10-litrowe pojemniki wyglądają naprawdę świetnie” – podsumowała Wendy.

Firma Colourtrend, założona 60 lat temu w Kildare, jest największym w Irlandii producentem farb. Jej produkty dostępne są w sieci ponad 140 starannie dobranych sprzedawców farb w Irlandii i Wielkiej Brytanii, a firma sprzedaje swoje farby tylko w niezależnych sklepach.

Źródło: RPC