Brązowa nagroda POPAI Award dla firmy Thimm
1 Jan 1970 11:48

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Thimm odniosła wielki sukces: jury międzynarodowego konkursu POPAI D-A-CH Awards nagrodziło kreatywny, zaprojektowany dla Hardenberg-Wilthen AG ekspozytor w postaci tuk-tuka brązową statuetką Indianina w kategorii „Napoje”. Wyróżniony ekspozytor paletowy stanowi w punkcie sprzedaży wyjątkowo atrakcyjną scenografię dla alkoholi Opihr Oriental Spiced Gin. Wręczenie nagród odbyło się 8 maja podczas dużej gali we Frankfurcie.

Główne zadanie w trakcie projektowania i produkcji tego ekspozytora paletowego dla dolnosaksońskiego producenta alkoholi Hardenberg-Wilthen AG polegało na stworzeniu takiej koncepcji, która w punkcie sprzedaży przyciągnie uwagę jak największej liczby klientów i zaciekawi ich. Z tego względu firma Thimm położyła szczególny nacisk na to, aby ekspozytor ściśle nawiązywał do produktu. Ponieważ Opihr Oriental Spiced Gin charakteryzuje się intensywnym, specjalnym smakiem orientalnych przypraw pochodzących z krajów historycznego korzennego szlaku, motywem przewodnim stał się typowy indyjski tuk-tuk. Stworzona w ten sposób trójkołowa autoriksza wyróżnia się egzotycznym wyglądem i jest bardzo rozpoznawalna, a ponadto celowo budzi skojarzenie z orientalną nutą smakową ginu tej marki.

Przy użyciu niewielu materiałów tradycyjny ekspozytor został przekształcony na zwracający na siebie uwagę tuk-tuk ekspozycyjny o indyjskim charakterze. Stworzono kolorową otoczkę palety, a w jej przedniej części zawieszono wykrój z konturowymi wytłoczeniami. Powstały w ten sposób niezamknięty pierścień można bez problemu ustawić wokół dostępnego ekspozytora 1/4 Chep.

„Połączenie wydajnych materiałowo i niedrogich rozwiązań z kreatywnym projektem sprawiło, że tuk-tuk na gin Opihr stanowi prawdziwą atrakcję w sklepach” - mówi Michael Weber, kierownik marketingu korporacyjnego w Thimm. „Cieszymy się, że jury nagradza nasze kreatywne pomysły. Świadczy to o tym, że zawsze znajdujemy najlepsze rozwiązania dla naszych klientów”.

Organizacja non-profit POPAI (Point of Purchase Advertising International) od ponad 50 lat organizuje na całym świecie konkursy marketingowe, nagradzając najlepsze prace złotymi, srebrnymi i brązowymi Indianami. W tym roku uczestnicy z Niemiec, Austrii i Szwajcarii już dziewiąty raz zgłosili do konkursu swoje produkty w ramach 15 różnych kategorii.

Źródło: Thimm