Puszki od CANPACKw kampanii marki Specjal
1 Jan 1970 08:44

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Specjal, największa regionalna marka piwa na Północy Polski, rozpoczęła kampanię wizerunkową, podkreślającą swój silny związek z regionem. Ważnym elementem kampanii „Wspieramy Nasz Region” jest odświeżenie szaty graficznej opakowań, w tym puszek aluminiowych, które nieprzerwanie od 20 lat dostarcza do Browaru w Elblągu należąca do Grupy CANPACK Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy.

„Jesteśmy dumni, że jako marka regionalna nie tylko warzymy nasze piwo w sercu regionu, ale - kiedy jest taka możliwość - wybieramy regionalne surowce i dostawców. Tym bardziej cieszymy się, że nasza współpraca z FPN Bydgoszcz trwa nieprzerwanie od niemal 20 lat” - podkreśla Barbara Rychel zarządzająca marką Specjal. „Specjal od lat towarzyszy mieszkańcom Północy, czerpiąc dumę ze swojego pochodzenia. Odświeżony projekt puszki jeszcze lepiej oddaje silną więź marki z miejscem, z którego pochodzi.”

„Jako firma o lokalnych korzeniach wsłuchujemy się i odpowiadamy na potrzeby lokalnych marek. Współpracujemy i wzrastamy razem z naszymi klientami” – powiedział Lesław Mika, Group Sales Director w Grupie CANPACK. „Browar w Elblągu był jednym z pierwszych klientów FPN Bydgoszcz. Od początku produkowaliśmy, i co najważniejsze nadal produkujemy puszki Specjala – teraz w nowej szacie graficznej” – dodaje.

Na nowej puszce Specjala znalazły się ikony informujące o regionalnym pochodzeniu marki: Browar z regionu, Słodownia z regionu, Jęczmień z regionu, Puszka z regionu, Drukarnia z regionu. Źródło: CANPACK